Reklamationer
Om någon vara är skadad när du öppnar paketet skall du göra en reklamation till oss, därefter ersätter vi dig på lämpligt sätt, I första hand genom en ny likvärdig vara, är varan slut så betalas pengarna tillbaka. Vid reklamation kontakta oss via mail support@partnerlogistik.se och ange att det gäller en reklamation i ämnesraden på mailet så hjälper vi dig med din reklamation. Skicka inga varor innan du varit i kontakt med oss och fått veta ur du ska gå till väga.
Vad gäller direkt synliga transportskador på din försändelse se avsnittet om "Leverans" ovan.
Bifoga alltid foton.
Konsumentköplagen / ARN ger dig rätt att reklamera en vara inom 3 år, under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Men vänta inte med att påtala felet utan gör det på en gång. Vid tvister som vi inte lyckas lösa tillsammans, rekommenderar vi att du vänder dig till Allmänna reklamationsnämnden. Vi följer alltid deras rekommendationer. Vid tvister kan du även kontakta EUs tvistlösningssida och få hjälp där https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SV